kaos

På riktigt så börjar det bli en komedi.
Mitt i Maximilians starkaste stämma såhär på kvällskvisten sätter brandlarmet igår. Där ligger en plastslev och torrbubblar i en kastrull på spisen. Tjockt med rök hela undervåningen. Filippa rädd, och Maximilian arg som ett bi. Vågar mig bara ner en snabbis för att rycka ner brandvarnaren och slänga ut kastrulljävulen, eftersom jag är rädd att Maximilian ska ta skada av röken.. den var fan tjock på riktigt. Filippa har kokat en soppa till Mikael säger hon. Tanken var ju god, men det var ju inte så jävla kul.

Filippa har varit bättre i 2 dagar nu, i dag återvände det till hon till den normala argsinta hormonstinna ungknöveln. Kul? I dag tappade jag tålamodet och kastade vatten på henne.
Det var inte lika illa som det låter.

Hon tog mitt vatten jag skulle dricka. Jag gick efter och försökte få tag i det. Hon kastade det på golvet. Jag ryckte av henne flaskan o kastade på henne.. muhahah

junior vaken.

bye

Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAHA, men det va ju bra... hur reagerade hon på det??

Alltså vattent:-)

2010-03-05 @ 16:16:21
URL: http://marina78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0