ons

Tack för era kommentarer=)

Jodå, vi lever.. men en liten kille vill slita av sin mamma hennes bröstvårtor en gång i timmen, vilket gör att jag har lite svårt att sitta vid datorn.. men nu börjar han bli nöjdare, han sov nyss sin första längre period, så nu blir det nog andra puckar snart...

I morgon ska jag till universitetet på slutexamination... Känns ju jävligt skumt, med tanke på att Maximilian bara är 5 dagar gammal.. men men, vad gör man? Jag trodde att han åtminstone skulle ha hunnit bli någon vecka.. Hoppas han fortsätter vara lite nöjdare med maten nu, så man slipper sitta där som en idiot och presentera exjobbet samtidigt som man har en bebis hängandes vid bröstet...

Men å andra sidan har jag aldrig provat göra något annat normalt, så varför börja nu?

Filippa har börjat förstå allting som händer, och hon är världens underbaraste.. I dag bakade hon och Mikael negerbollar till mamma, tro ni jag blev nöjd? Det nya livet får vänta några veckor iaf... F har fått en 140 cms loftsäng, så nu har vi flyttat ner hela hennes sovrum, hon är rånöjd! Min stora, vackra flicka... Jag trodde inte att allt skulle bli såhär bra... Jag kunde inte tro.. Jag kunde inte tro att mitt liv kunde bli bättre.. I samma sekund som Maximilian kom, så blev mitt liv komplett. Fastän jag inte visste att jag hade saknat något. Men nu förstår jag.. att jag saknade honom... Har aldrig någonsin varit så lycklig som nu..

 

Tack för att ni finns..


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Ett stort GRATTIS och det är så härligt att höra att allting gick bra!!



Kan tänka mig att ni har världens stoltaste storasyster, så mysigt.



Ta hand om er. Kram

2010-01-14 @ 00:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0