resume

Har lite svårt att få tid att blogga, ni får ha överseende med det..

Maximilians magknip har blivit bättre sen vi började med minifom och magdroppar, det tackar vi för.. tors-sön kväll vaknade han bara 2 ggr mellan 23-07, så det tackar vi för... I natt var det dock återigen en krånglig natt, självklart eftersom Mikael inte var hemma... Tappade räkningen på hur många gånger han vaknade, men jag fick sova ungefär en timme sammanlagt.. Det är ju lagomt roligt då Filippa ska sysselsättas i dag.. men det är bara gilla läget, det är ju bara en kort period ändå...

I dag väntar Leos Lekland med Filippa, Maximilian och Filippas bästisar Alexandra och Emilia... Lånar med mig barnen så filippa har någon att leka med.. Jag lär ju ha det jag gör, men flickorna kommer ha såå kul, så det är värt det..

I fredags kom min storebror och sov här till Lördag, trevligt trevligt... Lördag var Filippa först på kalas, och sedan var vi på middag hos grannarna (alexandra o Emilia).  Filippa stannade där för natten då vi gick hem... I går var alla flickor här på förmiddagen, och sen var vi och handlade... Till middag kom flickorna tillbaka igen och var här tills det var dags att gå o sova... Tjejerna Grus, det är Alexandra, Emilia och Filippa det=)

Jag tänker på min kära vän... Hela tiden... Längtar tills jag kan finnas där, kunna bidra med något, vad som helst. Kunna krama om, ge kärlek och kanske lite hopp i allt mörker. I skuggan av det fruktansvärda så kan jag se hur tacksam jag är över mitt egna kaos. För det är ett kärleksfullt kaos. Jag älskar dig, älskar dig, älskar dig... Och tänker på dig...

Kommentarer
Postat av: fia

jag tror och hoppas * vet att vi önskar vi kunde göra något. å att vår kärlek ger värme om kyliga nätter.



kaosflickor är vi allihopa.

:-*

2010-02-15 @ 13:17:24
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0