natten

åh, vad jag fått sova i natt.. guuud... Jag somnade 22, vaknade och ammade en kortis runt 01, ammade kl 05 igen, och vaknade 07... Minifomen och magdropparna har med andra ord gjort susen! Jag har fått tillbaka min goa, glada, grabb, och även om det bara är för en dag så gör det ingenting...
Han är verkligen en solstråle av dess like. Sammanlagt har jag nog fått åtta timmar i natt. Så mycket har jag inte fått sova sen innan värkarna satte igång tror jag... (och inte fick sova på 4 dygn som en bra början på en förlossning, hmm?)

Med andra ord är jag sjukt pigg i dag. Undra om jag ska springa ett maratonlopp eller något? Har iaf börjat med att städa här hemma, medan Mikael ligger i sängen med Maximilian och Filippa ser en film.

Vägde mig i morse.. hmm, på 2 veckor har jag gått UPP i vikt?! Undra om det är normalt... =) Det gör mig ingenting egentligen, jämförelsevis med innan då han ploppade ut är jag ju typ ett biafra. Dessutom är han bara en månad, och jag har dock gått ner 12 kg (vilket försvann de första 2 veckorna). Eller jag gick ner nästan 15, men har ju gått upp de senaste 2 veckorna.. Det som är störande är inte kilona, utan att jag inte kommer i mina gamla vanliga byxor (jeans), och jag vill inte köpa nya eftersom det är så nära att jag kan ha dom. Vilket resulterar i myskläder. Men det kanske är whatever?

nu, dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0