hata rubriker

Mysig stund...

Filippa ser på film och myser, jag har vikt undan tvätt och städat, Maximilian ligger och sover. Vi är alla mätta och belåtna, jag och Filippa efter soppa och klämmacka, Maximilian efter mammas gogrädde...

Natten har varit underbar.. så jäkla underbar. Han somnade 21.30, jag 22.15. Vaknade 02.30, han åt cirka 20 min och somnade om. Vaknade sedan 6.30 och åt, och somnade om en stund. Inte jag dock, eftersom Filippa hade vaknat. Tänk om vi kunde få en till sån natt? 7 h sömn sammanlagt, I´m in heaven...

Filippa fick 40 graders feber igår igen... men nu verkar den ha sjunkit, så vi hoppas på att hon är frisk i morgon så vi kan gå på stan. Jag vill ut härifråååån.. blir tokig snart... Fördelen är ju att man får rätt mkt gjort, men hallå? Kul... Går hellre på stan och shoppar upp pengar (läs Mikaels pengar, muhaha)...

Såg störtloppet i går. Jag tror fan jag håll på garva ihjäl mig åt hon som tappade balansen i inledningen till åket... muhahah, så jävla klantig.. Ba "ååh, nu är det min stora chans, peppa peppa.. jag ska vinna OS-guld, yaaah.. Nu jävlar ska jag visa dom... eh nä. Jag ramla".



Efter lite SMS-kontakt med min kära pojkvän (fick nöja mig med den sortens kontakt då jag inte ville störa honom på hans kollegiala "middag" han bjöd på framför OS-tvn i Gällivare, dvs öl och arbetskompisar=) kunde jag konstatera att det inte bara var jag som höll på garva ihjäl mig. Hon slår nästan hur pinsam jag tyckte Idol-Eriks flickvän var i idol-finalen. Då höll jag på riktigt på att skämmas ögonen ur mig, nu likaså. Fy fan vad pinsamt.
När Anja åkte trodde jag att jag fick en hjärtinfarkt. Det hade kunnat gå riktigt riktigt illa. Det var nästan värre än fallet jag gjorde i Gällivare då jag och Mikael var och åkte (läs:söp). Då drog jag världens vurpa och trodde jag hade avlidit.

Nu, mys och mer plock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0