feber

Som att det kändes som att vi hade tillräckligt här hemma... Som vi båda kände att dagens fem timmar på förskolan var välbehövligt.. För henne eftersom hon ville träffa kompisar, för mig för jag ville hälsa på en vän i tuffa tider samt tvätta & städa.

Men icket. Morgonen bjöd på en feberyra. 40 graders feber och rosslig i halsen. Nu märks det dock inte på Filippa längre, ungefär som de andra gånger hon varit sjuk med andra ord. Det blir ju kul att roa en sådan flicka här hemma (ironi). Hon vart helt förstörd över att hon därmed missar dagens skidtävling på förskolan, men blev desto gladare då hon kom på att sjuk är likhetstecken med chips eller godis här hemma...




Natten har väl varit okej.. Han har varit vaken mycket, men har varit nöjd och glad... Så då är det ju som lugnt att vara vaken.. Han ammade 23, 01, 03.30 och 07.30. De gånger han somnar vid bröstet äter han oftare, vilket säger sig självt. Om jag oxå skulle somna då jag ätit halva lunchen, skulle även jag bli hungrig snabbt igen.


Kommentarer
Postat av: fia

men så fina!

2010-02-16 @ 09:13:54
URL: http://filosofifia.blogg.se/
Postat av: Ida

Så söta dom är!

2010-02-16 @ 21:28:00
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0