salto

Tiden finns inte att blogga, men jag hoppas den snart infinner sig. Sitter och ammar medan jag dörsöker uppdatera mig i bloggar. Tittar på andras bebisbilder och tänker "varför får alla andra mysiga bebisar som sover i famnen och aldrig skriker?". Vet att så kanske inte egentligen är fallet utan bara inbillning från min sida, men min kära son testar verkligen mitt tålamod på nätterna och kvällar. Han blev tusen ggr bättre efter jag slutat äta mjölkprotein. Men han verkar nu även reagera på soja och fisk. Jag ska börja leva på potatis, olja och kött.

Han är dock glad och nöjd på dagarna nu för tiden vilket känns skönt. Han kan sova 2 h i vagnen iblandm sweet... Nu är det bara kvällarna och nätterna kvar. Han skriker som en dåre direkt jag råkat få i mig mjölkprotein (eller som igår soja), slocknar runt 24 och vill sen snutta hela natten. Får se om han blir 100%ig nu när jag även utesluter sojaprotein. Känsliga unge.

Jag är tillbaga på ursprungsvikten btw.

Nu drar vi till fjälls igen, han sover som en kung i skoterpulkan så jag rymmer dit...

Mamman

Kommentarer
Postat av: mamma

lite kort på lägenheten vill vi ha....

2010-04-09 @ 15:32:42
Postat av: michaelan

Urspungsvikten var ju alltid ngt! ;) Hoppas verkligen det blir bättre snart me "skriket" o allergier o ontet. Saknar dej som fan. Älskar som fan oxå.

2010-04-11 @ 01:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0