pics

Nu ger vi Maximilian mjölkproteinfri ersättning, och jag måste verkligen försöka amma. Men det är svårt, jag älskar ju att amma... Vi ska till barnläkaren på torsdag i Gällivare, då får vi se om han är mjölkallergiker kanske after all. Hans eksem har blommat upp igen och han kräks som en galning efter den vanliga ersättningen (han kräks oxå efter han ammat, men inte i samma mängd som då ersättning introducerades). Profylacen smakar dock satan, hoppas den mjölkfria vällingen som finns i affären är godare, den tror jag han kan äta från 6 månader.








När det gäller den stora flickan har vi enorma problem på morgonen främst. Undra om barnhem i typ Kenya tar emot barn från Sverige? Nää, nu var jag elak, men ni vet hur det är..

Nu skriker M, see ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0