söndagkväll

Jesus, my baby is going crazy... snacka torktumlare i magen?!

I går fick vi rå om mina älskade, älskade syskonbarn... De är så jäkla goa, och det är mysigt att få rå om dom här, i min miljö, på mina vilkor liksom... Verkligen... Vi busade, spelade spel och käkade lasagne..

I dag var vi o lämnade tillbaka barnen hos mormor, och sedan till dansskolan... Käkade kebab, och sedan inhandla lite julpyssel till Filippa (hon ska göra julklappar att ge bort till några)... Hem och tvätta, fålla och sätta upp julgardiner och städa.. Behöver jag säga att detta faktiskt kändes helt underbart med tanke på att Mikael var hemma.. Jag kunde stå o stryka gardiner samtidigt samtidigt som jag lyssnade på när Mikael och Filippa spelade fotboll i hallen..

Ikväll väntar filmmys och lite godis från hemmakväll.... Ska försöka få i mig nå middag snart bara, är inte ett dugg hungrig..

Nu, återgå till DVD-mysteriet (lång historia), men ni har fått en liten resumé iaf..

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0