snacka om att..

I dag kommer det inte hända mycket här på älvans väg.. Det kan jag lova..
Iaf inte förrän Mikael kommer hem, efter kl 21.
Jag ska inte göra någonting alls (ja, förutom städa då förstås), ligga i soffan och pilla mig i naveln (som typ inte existerar längre).

I morgon ska här adventpyntas, längtar till tusen.. Jag har massa jultomtar som ska upp överallt, och en superfin, gigantisk julstjärna som jag älskar.. Om jag hade "fått" hade jag även satt upp granen. Typ NU. Är, som jag skrivit förut, grymt jultaggad detta året, och snacka om att det verkligen är väntans tider här i familjen...? Till och med så taggad att det kommer här finnas gran. Första gången i mitt vuxna liv, det bara måste vara vuxenpoäng? Dock så blir det plastgran.. känns betydligt mer praktiskt då vi bor i stan, inte direkt så man kan gå ut och hugga en, och sen bara slänga ut den från balkongen efter jul.. Men plastgranarna är så fina nu för tiden så det sprollar. Jag ska ändå slänga upp så mycket skit i den så den inte kommer synas.



/Mamman


Kommentarer
Postat av: Linda och William

Jag ska köpa en gran jag med!! Förra året firade mamma jul uppe i Voullerim så då fick jag låna granen men nu i år måste jag alltså köpa en! Längtar efter julen! Ska bli så braa... ja, du vet ju mitt nya liv ;)

2009-12-04 @ 20:11:06
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0