magkräk

Marina: Mangla ja.. självklart=) I love to mangel... Jag är lite av en tvättstuge-Hitler, saker ska göras prydligt och snyggt.. och lakan + lite annat måste bara manglas..

Hanna: Jag ligger helt normalt, så jag har en normal mage.. däremot kan jag själv tycka att den ser liten ut när jag har kläder på mig, tror det blir någon synvilla längst ner på magen av att jag inte har gått upp så mkt annat än mage o tuttar.. Hade "fetare" mage med Filippa eftersom jag gick upp 33 kg med henne, men erfar ändå den här magen som jobbigare att bära, då jag blir så framtung, och den utgör så stor procent av kroppen känns det som=)

Ida: Ja visst är det skönt med snöööö?? Orka fira jul utan den? Nej gud nej.. Nu längtar jag bara upp till Salto=)



Filippan har magsjukan.. Kul.. Hon kräktes 9 ggr mellan 04 och 10... Jag kan inte vara som andra människor, så man kan ju ge sig fan på att jag ska åka på magsjuka dagen innan jul typ, och föda samtidigt, och att bebis kommer den 24. Kan inte bli mer fel liksom? Än så länge är jag okej.. Har ätit lite glass och försökt att inte känna efter så mkt..

Filippa var helt säker på att hon skulle dö när hon kräktes... "Men mamma, jag dööör ju nuuu".. Naaw, stackarn... Eftersom hon är sjuk så sällan så är både hon och jag verkligen inte van vid att hon mår såhär, huvva! Mammahjärtat skär verkligen, och aldrig har man varit så pigg som de där timmarna, fastän kl var det som den var..

Ska nu plocka undan de sista från tvättstugan (japp, vart tvättstugan idag igen då), och lägga nymanglade lakan i garderoben ; ) Sen duschen och krypa ner i sängen...

See you!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars lilla Filippa!! Innan jul och allt! Käka hela vitpepparkorn så du slipper få spysjuka själv! Om det inte redan är för sent! Det bruka rju ta runt ett till två dygn för att få det! Vore ju riktigt otur!



Ang. figur så hoppas jag att jag också kan försöka hålla vikten till magen och titsen! Än så länge har det funkat ganska bra, men rumpan och låren har blivit lite större också. Men jag är ju 20 veckor gången så det borde ju inte va så onormalt! Men va skönt att du inte gick upp så mycket den här gången!! Mysigt att den snart är ute!

2009-12-22 @ 11:53:12
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0