Lucia

I morse väcktes jag av världens vackraste Lucia...





Sen åkte vi och överraskade världens bästa och finaste Michaelan...









Och åkte sedan vidare till mormor...









En underbar Lucia med andra ord.

Nu ska vi klä granen... jag vet, jag vet... Jag fuskar lite.. men har jag nu köpt en granjävel så har jag tänkt kunna se på den tills jag är spyless.. Så vi har tänkt ha Lucia som granklädningsdag... Det blir mys, och Filippa är taggad till tänderna.. Sedan blir det att koka lite knäck kanske. Som jag skrev i det förra inlägget hatar jag typ att baka, men då det innebär att jag får äta något gott så kan det vara värt det... Hoppas att de inte blir stenhårda bara, och att papperet inte går att få av, utan måste sugas bort.. ungefär så som mammas brukar bli, hahhaa... Nä, jag hoppas på smarriga knäck, och jag ska äta upp dom allihopa innan jul. Det är mitt mål... Har ju nämligen tänkt försöka öka mer i vikt nu på slutet så att jag har lite att ta av under amningen... Knäck, choklad och julmust kirrar gott i kistan (eller nja, jag är lite less men jag får väl offra mig =)...

15 dagar kvar till beräknad födelsedag.. hmm, dags att bli nervös kanske..

over and out

Kommentarer
Postat av: Fia

åh vad fin hon är, lillTrulsan.

2009-12-13 @ 18:10:48
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0