granjävel

Jag har just insett varför man INTE ska sätta upp en granjävel kvällen innan julafton. Har man inte tillräckligt att göra då?? Mikael höll på bli cp för att granjäveln inte blev rak, och jag höll på bli hjärndöd av att knyta snörena till julkulorna i totalt mörker... Näe, du tack, det är perfekt att fixa granstöket runt midsommar, så hinner nerverna lugna ner sig lagomt till jul. Kvällen innan julafton har man väl tillräckligt många saker att hinna bråka över? =)

Fint blev det dock, och Filippa var hysteriskt nöjd.... Det är första gången hon klär en gran... Vi lyssnade på julmusik, Filippa hängde kulor, och vi vuxna försökte svälja svordomarna.. Ungefär som det ska vara antar jag?






Fingertoppkänsla...



Mikael och Filippa..



Det färdiga resultatet...





Efter att jag kokat knäck fick Mikael kökstjänst.. Dagens middag blir biff, smask!



Kom på att jag nog inte visat vårt babyskydd som vi köpt...

Det är ett maxi cosi cabrio fix... vi har även köpt adaptrar så den går att fästa på chassit till bugaboon... Nu börjar vi bli redo.. Kanske dags att packa BB-väska.. hmm..

Nu, mat...


Kommentarer
Postat av: Anita

Vackrast klädda granen, ever! Ni är superbäst på det!

2009-12-13 @ 21:29:27
Postat av: Mia

ja jag gör va jag kan för att få hon att fatta att det inte är okej men hon fattar ju inte att nej är ett nej än

2009-12-15 @ 08:08:28
URL: http://miaaurora.blogg.,se
Postat av: mia

hehe jo jag försöker men det är svårt att undvika när hon är där o grejjar mest hela tiden, svårt att få henne att inte göra det. Vi har försökt med snuttefilt osv men näää :/

2009-12-15 @ 18:45:41
URL: http://miaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0