fredagsmys

En mysig frukost med mysiga familjen var en perfekt start på en perfekt dag. Åh, jag mår så bra av att veta att jag får ha Mikael hemma nu i några veckor.

Ett besök hos barnmorskan gjorde mig glad, att höra världens finaste bebis ha världens finaste hjärtljud kan inte göra en annat än lyckligt. Att dessutom då och då få chans att träffa världens bästa mamma (läs: min) på jobbet är underbart.. Undra om hon vet om hur energistrålande hon är?

En god lunch med grillad kyckling, grönsaker och bröd med efterföljande lussekatter (som jag eg. inte tycker om speciellt mycket men bara inte kunde låta bli) var mys, speciellt då jag hade Mikael som date.

Att sova en stund (eh typ tre timmar) var en perfekt upptakt till att sedan sitta med examensarbetet.. Nu är ett första utkast inlämnat, väntar bara på domen. Kommer väl bryta ihop, haha...

Ikväll väntas köttgryta, glass och popcorn. Dock inte tillsammans. Sa jag att jag gått upp 13 kg? Nu är det dags att öka =)

Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0