bf

Beräknad födelsedag idag.. gaaah.. Jag som var så cool, blev plötsligt jävligt nervös... Jag tänker på då jag fick bedövningssprutan för att ta bort mina hudförändringar.. och hur ont det gjorde, hur det sved och hur nervös jag var för nålen... Sen tänker jag på att nån idiot har tänkt hugga mig med den bedövningssprutan på ett ännu skönare ställe, och jag känner redan nu i förväg hur jag vill sparka huvudet av den som kommer nära med den...
*fokusera*
Det kommer nog gå bra.. Jag har ju inte så mkt val... Och egentligen ser jag fram emot det.. för som sagt, det kan ju bara inte bli värre än med Filippa? Värkarna kan bara inte göra ondare än vad det gjorde i mitt hjärta då hon kom fram? Oh, nu fick jag världens sammandragning.. men fan, den gjorde inte ont den heller... =)

Vägde mig i morse, fortfarande 14 kg upp.. trots julen, inte dåligt alltså.. Var ungefär det jag hade siktat på, förutom att jag gärna fått gå upp kanske något extrakilo nu på slutet.. Men det är ju inte för sent ännu, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0